torsdag 5. mars 2009

Våren har kommet! (til London)





Tre dager på jobb i våryre London - se så mange lekre vinduskasser jeg gikk forbi. Jeg ble superinspirert, men dessverre var det like mye snø da jeg kom tilbake til norgelandet. Stakkars oss. Men med på kjøpet i to mine seks nye glansede magasiner, fikk jeg gratis frøposer. Så nå skal jeg så tomater og chilipepper inne, mens jeg venter på at de flotte blomsterkassene i flettet pil kan henges under vinduene i Kirkegaten 7. Gleder meg som en unge til minipåskeliljer, perleblomster og annet øyegodt rundt inngangsdøra.

1 kommentar:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Titter innom bloggen din avogtil, utrulig dårlig til å kommentere...
Tøft gjort å pusse "litt" på fattighuset:)
London, YES!!! Jeg vil dit! Igjen!:)

Ha en superfin helg!
Klem fra Chatrine:)