tirsdag 17. august 2010

Norges vakreste hjem, eller?

Av aller rare, hyggelige og overraskende ting, er Fattighuset nominert i konkurransen "Norges vakreste hjem". Det er ti hjem som kan stikke av med seieren, og en jury har fått jobben med å plukke ut en vinner. Det er Boligpluss i samarbeid med TV2 som står bak kåringen, som Fru K på Skogland vant i fjor.

Av ti flotte hus, ser det ut til at det bare er Fattighuset som har andre farger enn hvitt, lys grått og magnolia på vegger og gulv. De sjokoladebrune gulvene våre skiller seg ut. Det gjør også et bondeblått gjesterom og den grønne stua.

Folk flest kan stemme fram en publikumsvinner i vakkert-hjem-konkurransen. Vil du stemme på Fattighuset, kan du gå inn på hjemmesiden til Boligpluss og trykke på "Holmestrand". Stem i vei hvis du synes Fattighuset har noe ved seg :-)

Ha en fin dag så lenge!
Marie

12 kommentarer:

bestemorshage sa...

Så gøy og vel fortjent.
Er spent på hvem som er de andre 9.
Dere har nok uansett min stemme.

(eddas) sa...

Så gøy da:)Masse lykke til...
eddaKlemmer

Gjøgedama sa...

Skal selvfølgelig stemme på dere! Alle de andre er jo kliss like! Å være vakker er jo å skille seg litt ut -på en flott måte;) Lykke til!

Livet i Fattighuset sa...

Tusen takk for det :-) Vi var i utgangspunktet mest opptatt av hvitt og grått vi også. Men huset hadde sine farger, og nå elsker vi dem!

Marie

Viola_T sa...

Ja jammen, färgstarka Fattighuset är värt förstaplatsen!

Carina Dale sa...

Så gøy! Lykke til!

aase sa...

Og nettopp på grunn av "deres flotte hus med farger" fikk dere min stemme idag!! Å flere skal dere få for jeg har flere pc litt her og der jeg....hihi!! Dere har det så vakkert.

Sjova sa...

Nettopp derfor meiner eg dykkar hus er finast au- at det har fargar og at det er annleis enn alle andre ein ser!Lenge leve personleg interiør og husa kons sin sjel.
Eg stemmer på dykk:-)

Brocante sa...

Det er vel ikke så rart vel? Dere er da høyst kvalifisert til den konkurransen. Kjempeflott hjem har dere.

Anonym sa...

Jeg skulle så gjerne stemt på dere, for det er fantastisk hva dere har fått til. Men nå er det slik at jeg er tante til Hulda i Ingeborgstua som også er i finalen. Men jeg liker fattighuset, altså:) Hilsen Toril A.

Åshild sa...

Har laget et innlegg om nominasjonen. Håper at dere får mange stemmer.

Balke gård sa...

Så fint!! Lykke til med konkurransen, her var det lekkert!!

Mvh Marianne