søndag 18. desember 2011

Luke 17/18: Vinduet fylles

Fjerde søndag i advent, og vi glemte hele gårsdagens luke. Det skjedde så mye og vips ble det borte for oss. Men i dag har vi satt adventsstaken i hele sin skrud på en liten stol ved vinduet, så det får representere dagens luke. Gårsdagens luke er enda mer blomstrende :-)


En amaryllis i knopp har tatt plass i en stram glassvase. For å gjemme jord og røtter, har vasen fått et lite skjørt av gråpapir, litt bånd og en til og fra-lapp. Fint og enkelt!


Ha en morsom søndagskveld. Vi setter håndballfinalen på opptak og reiser på julekonsert. Til alle dere andre: tvitvi! Måtte det beste laget (altså Norge) vinne!

Marie

4 kommentarer:

Dag sa...

Fantastisk flott ble det i vinduskarmen! Må si det er flotte vinduer også selv om jeg er inhabil! :-D

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig, er så koselig med vinduskalenderen din! Ønsker deg fine førjulsdager! Klem

Mia, New Room Interior sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tamsin North sa...

Kan jeg få ønske meg et bilde av vinduet fra utsiden? Jeg tenker at det må jo være så koselig for forbipasserende å kikke inn på adventsvinduet deres, så det vil jeg veldig gjerne se :)